KONTAKT

+48 796 665 550

E-MAIL

biuro@wosnet.pl

BIURO

WOSNET Wojciech Świergocki
ul. Traktorzystów 18/15
02-495 Warszawa

IT Help desk – wparcie dla użytkowników

Help desk to usługa wsparcia dla klientów chcących przenieść odpowiedzialność za rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania, poza przedsiębiorsto.

Pomoc techniczną świadczymy z pomocą różnych kanałów dogodnych dla danego klienta.

Wśród nich można wymienić:

  • pomoc telefoniczna;
  • pomoc poprzez stronę internetową;
  • pomoc elektroniczna (e-mail, komunikatory);
  • pomoc bezpośrednio w lokalizacji klienta.

Help desk zakresem obejmuje:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników
  • skuteczne rozwiązywanie różncyh problemów IT
  • sprzęt i oprogramowanie klienta

Korzyści

  • redukcja kosztów obejmujących cały zakres usług;

  • odciążenie pracowników merytorycznych od samodzielnych prób rozwiązywania problemów;

  • optymalizacja czasu i kosztów obsługi zgłoszeń powtarzalnych;

  • optymalizacja kosztów funkcjonowania systemów informatycznych;

  • dostęp do obszernej bazy wiedzy;